Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Σταύρος Μπαλωμένος, ένας νέος Ηπειρώτης, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Περιστερίου με τον συνδυασμό του Ανδρέα Παχατουρίδη.


Δήλωση του Σταύρου Μπαλωμένου.


Ονομάζομαι Σταύρος Μπαλωμένος. Γεννήθηκα και κατοικώ στο Περιστέρι με καταγωγή από το Βασιλόπουλο Ιωαννίνων. 

Είμαι 30 χρονών, ένας νέος άνθρωπος γεμάτος όνειρα και διάθεση να προσφέρω. 

Από το 2008 έχω τη δική μου επιχείρηση στο κέντρο του Περιστεριου.

Αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να αφουγκράζομαι καθημερινά τις ανάγκες, την αγωνία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μου.



Κατέρχομαι ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό του νυν και εξαιρετικά πετυχημένου Δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη. 
Βασίζομαι στη γνώση, που μου έχει προσφέρει η καθημερινή συναναστροφή μου με τους δημότες του Περιστερίου, στην ομαδικότητα και στο πνεύμα συνεργασίας που με διακατέχει,στις αξίες μου και στις αρχές μου, αλλά προπάντων στο πάθος μου για δουλειά! 
Πιστεύω ότι είναι η ώρα, εμείς οι νέοι άνθρωποι να έρθουμε πιο κοντά στα κοινά με ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ και ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.


Με ευθύνη και αποφασιστικότητα για ανάπτυξη και βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας του Περιστεριώτη.
Ζητώ τη στήριξή σας, στις Δημοτικές εκλογές του Μαΐου.
Ζητώ να μου δώσετε την ευκαιρία να μπορούμε να συζητάμε τα προβλήματα μας μαζί και να δίνουμε λύσεις σε αυτα, για να βελτιώσουμε την ποιότητας ζωής μας, για να δημιουργήσουμε περισσοτέρους χώρους άθλησης και πρασίνου, για να μεριμνήσουμε για τα αδέσποτα,για να προσφέρω με την εμπειρία μου, για την τόνωση της τοπικής αγοράς η οποία μπορεί να δώσει νέες θέσεις εργασίας στους συμπολίτες μου.


Με στόχο να χτισουμε μια πιο ανθρώπινη πόλη για όλους μας.

Δείτε το video



www.romiazirou.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: