Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο μήνυμα Περικλή Βασιλάκη



Ευχαριστώ θερμά τις συμπατριώτισσες και τους συμπατριώτες μου για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που έδειξαν στο πρόσωπό μου στις εκλογές της Κυριακής. Μαζί, δώσαμε  έναν αξιοπρεπή , καθαρό και ανιδιοτελή αγώνα. Επίσης, ευχαριστώ όλες και όλους σας, γιατί αντιμετωπίσατε με θετική διάθεση την υποψηφιότητά μου στο Νομό Πρέβεζας κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Η αγάπη μου για την Πρέβεζα και η εκτίμηση που τρέφω για τους συμπολίτες μου είναι δεδομένες και δηλώνω πως θα συνεχίσω να δίνω μάχες για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας.

                                                                                            Με εκτίμηση

                                                                                    Περικλής Βασιλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: