Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Μια υπέροχη ποιητική και μουσική βραδιά απολαύσαμε στη Στέγη των Απανταχού Κραψιτών Αθηνών.ΒΙΝΤΕΟ- ΦΩΤΟ





 Λόγια της ποιήτριας και στιχουργού Αθανασίας Παχή

‼️‼️‼️
Στιγμιότυπα από την Παρουσίαση της τέταρτης ποιητικής συλλογής μου
"Αστροφεγγιές" στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αδελφότητας Απανταχού Κραψιτών Αγίου Δημητρίου..
‼️
‼️
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Πρόεδρο Ελένη Καντζέλη και το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου μας, για την ζεστή φιλοξενία του βιβλίου μου.
Την Δήμαρχο της πόλης μας κυρία Μαρία Ανδρούτσου , που παρευρέθηκε στην παρέα μας ..
‼️
Τους αγαπημένους μου φίλους ποιητές,
Σπύρο Σταύρου Χρήστου και
Ελένη Στοΐλου, που είναι πάντα στο πλευρό μου ...
‼️
Τον Διεθνή Πολιτιστικό Σύλλογο Ορίζων, την γραμματέα του Ευδοκία Οικονομοπούλου και την Αντιπρόεδρο Ελισάβετ Αγγελάκη , δύο λαμπερές παρουσίες, που πάντα με εμπνέουν στιχουργικά.
‼️
Τη Λαϊκή Χορωδία Καλλιθέας, τον Μαέστρο τους και τον υπεύθυνο κύριο Πέτρος Παριανός .
‼️
Την αγαπημένη μου Μαέστρο και φίλη κυρία Εμμανουέλα Φλαμουρίδου, που με τη μελωδική φωνή της , απογείωσε τις στιγμές μας ..
‼️
Τον ξεχωριστό Ηπειρώτη δημοσιογράφο της πόλης μας, Βασίλη Τριάντη, που απαθανάτιζε το event , λεπτό προς λεπτό.
‼️
Τον , ανέλπιστα, εμφανιζόμενο σπουδαίο Ηπειρώτη φωτορεπόρτερ της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος και όχι μόνο, Χριστόφορο Ευθυμίου, που ξέρω θα με μαγέψουν οι φωτογραφίες του ..
‼️
Όλους τους αγαπημένους μου φίλους, συγχορωδούς, συγχορευτές, που αγκάλιασαν το τέταρτο βιβλίο μου και οι "Αστροφεγγιές" μου θα φωτίζουν τις καρδιές τους ..
❗❗❗❗





Δεν υπάρχουν σχόλια: