Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Νοσοκόμα συγκινεί με το κείμενο της: «Ήρθε σήμερα στη ΜΕΘ ένα 42χρονο κορίτσι με ανεύρυσμα…»

«Σταματήστε να ασχολείστε με βλακείες, αν έστειλε ο γκόμενος…» –  Η εξομολόγηση μιας νοσοκόμας με ένα περιστατικό που την σόκαρε και μας υπενθυμίζει ποια πράγματα είναι τα σημαντικά στη ζωή μας.

Το κείμενο της νοσοκόμας

Σήμερα γύρισα λίγο σοκαρισμένη απ τη δουλειά.

Σφιχτηκε το στομάχι μου όταν φερανε με ασθενοφόρο ένα κορίτσι 42 χρόνων σαν τα κρύα τα νερά, συνδεδεμένη με τόσα πολλά μηχανήματα και σωληνάκια που δεν έχω ξαναδεί. Από ΜΕΘ σε ΜΕΘ, η νεράιδα,(πραγματικά σαν νεράιδα είναι) διασωληνωμενη .. Ανεύρυσμα..

Αυτά ρεμάλια μου είναι τα πραγματικά προβλήματα της ζωής, η υγεία είναι το Α και το Ω.

Γι’ αυτό σας παρακαλώ σταματήστε να ασχολείστε με π@π@ριες, αν έστειλε ο γκομενος, γιατί μου είπε αυτό και εκείνο, γιατί ο γείτονας έχει καλύτερο αμάξι απ το δικό μου, γιατί το μαλλί δεν βγήκε σε κείνη την απόχρωση και το νύχι δεν ξερωγω τι..

Χαρείτε το απλό το αυτονόητο που το ξεχνάμε, το γεγονός ότι ξυπνάμε το πρωί, ανοίγουμε τα ματάκια μας, όρθιοι και ξεκινάμε τη μέρα μας.

Ας νιώσουμε ευγνώμονες για τη ζωή μας… Για την υγεία των αγαπημένων μας και τη δική μας.. Φροντίστε τους εαυτούς σας και χαμογελάστε…

Η συνέχεια του κειμένου της νοσοκόμας:


Διασκεδάστε, καντε πράγματα που σας ευχαριστούν, έχετε δίπλα σας ανθρώπους που τους αγαπάτε και σας αγαπούν, ερωτευτείτε αυτήν τη ρημάδα την ζωή…..
Μεσα σε 1,5 μήνα που είμαι στο νοσοκομείο, σταμάτησα να έχω ψυχολογικά γυρίσματα και καταθλιπτικές κρισούλες.. Αν πριν χαμογελούσα μια φορά, τώρα χαμογελάω 100..

Το νου σας ρεμάλια…

Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή..


https://www.fanpage.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: