Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

Ευχαριστήριο μήνυμα του Χριστόφορου Ευθυμίου για την εκλογή του στο Δ.Σ. της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας

Αφού τα είπαν οι άλλοι θα τα πώ και εγώ. Τα ευχαριστήριά μου εννοώ προς όλους τους Ηπειρώτες αντιπροσώπους των αποδημικών οργανώσεων που εξέλεξαν την παράταξη ΕΝΟΤΗΤΑ για την ΗΠΕΙΡΟ  αυτοδύναμη,  με τίμησαν με την ψήφο τους και εκλέχτηκα στο Δ.Σ. της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.

Η ευθύνη μου αυτή την τριετία μου είναι μεγαλύτερη γιατί με εκλέξατε πρώτο σε σταυρούς προτίμησης στο Νομό Πρέβεζας  με αύξηση 55%  από την προηγούμενη τριετία

Δεσμεύομαι ότι θα μείνω πιστός στις τρεις δεσμεύσεις που έδωσα πριν τις εκλογές
1. Δεν θα φτιάξω γεφύρια
2. Δεν θα σας φέρω ποτάμια
3. Δεν θα σας κάνω παιδιά (επειδή δεν μπορώ).

Δεν θα παραλείψω και τους εκλεκτούς φίλους και συνυποψήφιους για  την αμέριστη βοήθειά τους. Θα προσπαθήσω να μην σας φέρω στη θέση να πείτε: " Ας προσέχαμε τι ψηφίζαμε"!!!
Θα θυμάμαι πάντα ότι δεν εκλέχτηκα ΕΓΩ, αλλά ότι ΕΣΕΙΣ  με εκλέξατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: