Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Τι συμβαίνει τελικά με τα 2 Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία της Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας;


Μεγάλη καθυστέρηση φαίνεται ότι υπάρχει στην ουσιαστική έναρξη λειτουργίας των δημοτικών λιμενικών ταμείων Πρέβεζας και Πάργας τα οποία ορίστηκαν από τα αντίστοιχα δημοτικά συμβούλια μέσα στον περασμένο Μάιο.

Η τροπολογία που πέρασε από το Εθνικό Κοινοβούλιο στις αρχές Απριλίου ρύθμιζε οριστικά με επιτυχία την μεταβίβαση των Κρατικών λιμενικών Ταμείων στους Δήμους, ξεπερνώντας τα αρχικά προβλήματα και δίνοντας για πρώτη φορά ουσιαστικά και ξεκάθαρα τις αρμοδιότητες και τον έλεγχο στους δήμους που έχουν τη δυνατότητα, και μέσα στον Ιούνιο αναμενόταν να ολοκληρωθεί 100% η διαδικασία, όπου θα περιλάμβανε τη μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων του Λιμενικού Ταμείου στους δήμους Πρέβεζας και Πάργας.


Μάλιστα στο δημοτικό συμβούλιο ο Δήμαρχος Πρέβεζας είχε επισημάνει ότι μέχρι τις 22 Ιουνίου θα πρέπει η προηγούμενη διοίκηση να προχωρήσει στην απογραφή των περιουσιακών στοιχείων και στη συνέχεια να γίνει πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής προκειμένου να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα για εγκρίσεις στην αποκεντρωμένη περιφερειακή διοίκηση, η οποία μέσα σε ένα μήνα θα έστελνε την απόφαση στο αρμόδιο υπουργείο.

Παρόλα αυτά πλησιάζουμε στα μέσα Αυγούστου και δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη.

Γιατί τέτοια καθυστέρηση; Τα Δ.Σ. των Λιμενικών Ταμείων Πρέβεζας και Πάργας δεν θα έπρεπε να έχουν ήδη αναλάβει «δράση» μέσα στη δύσκολη θερινή περίοδο και να θέσουν άμεσες αλλά και μακροπρόθεσμες προτεραιότητες και στόχους;

Ισχύει το γεγονός ότι όταν έγιναν οι συστάσεις των δημοτικών λιμενικών ταμείων δεν ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες;

Μήπως οι δημοτικές αρχές θα πρέπει να ασχοληθούν και πάλι λίγο σοβαρά με το θέμα;

Γιατί καλό είναι να μιλάμε μέσα στις αίθουσες των δημοτικών συμβουλίων για την επιθυμητή ανάπτυξη και τα έσοδα που μπορεί να φέρουν στους δήμους τα δημοτικά λιμενικά ταμεία, ωστόσο καλύτερο είναι να το δούμε και στην πράξη... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: