Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Έφεραν το τρόπαιο του ΝΒΑ στην Αθήνα

Μετά τη μαγική τους χρονιά στο ΝΒΑ, όπου κατέκτησαν τον τίτλο στο κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ του πλανήτη με τους Μπακς, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και ο αδελφός του Θανάσης αφίχθησαν το Σάββατο στην Αθήνα.

Ο Έλληνας αστέρας και ο αδερφός του μετά την ολοκλήρωση των επινικίων για την κατάκτηση του τίτλου στο Μιλγουόκι, αλλά και της καραντίνας του Θανάση πήραν το αεροπλάνο με προορισμό την Ελλάδα και προσγειώθηκαν λίγο πριν τις 12.00 στο «Ελ Βενιζέλος».

Πάντως δεν ήρθαν μόνοι τους, καθώς είχαν μαζί τους το τρόπαιο του πρωταθλητή του ΝΒΑ, το οποίο κέρδισαν πανάξια, επικρατώντας ως γνωστόν στους τελικούς με 4-2 των Φοίνιξ Σανς, καθώς και το αντίστοιχο του MVP των τελικών, που κατέληξε στα χέρια του Γιάννη.

Τον Γιάννη και τον Θανάση υποδέχτηκαν στον χώρο του αεροδρομίου περίπου 100 άτομα, οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν φίλοι της οικογένειας όπως επίσης συμμαθητές των δύο παικτών των Μπακς.

Τους Αντετοκούνμπο συνόδευαν ο Αμερικανός manager του Γιάννη, Άλεξ Σαράτσης και ο υπεύθυνος Τύπου των «ελαφιών», Νικ Μονρό.

Αμέσως μετά την άφιξη τους οι δύο πρωταθλητές του ΝΒΑ έδωσαν συνέντευξη Τύπου σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Στη διάρκειά της ο «Greek Freak» αποκάλυψε ότι με την κούπα του πρωταθλητή θα πάει αυτός και ο αδερφός του στις περιοχές που μεγάλωσαν.

«Θα παίξουμε μπάσκετ για λίγη ώρα και θα πάμε να το χαρούν τα μικρά παιδιά και οι άνθρωποι των Σεπολίων» τόνισε.

Γιάννης: «Δεν το έχω πιστέψει ακόμα»

Στις δηλώσεις του ο «Greek Freak» τόνισε ότι ακόμη δεν έχει πιστέψει ότι είναι πρωταθλητής στο κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ του πλανήτη, ωστόσο έσπευσε να βάλει τον πήχη ακόμη ψηλότερα, τονίζοντας ότι το μεγάλο του μυστικό είναι η σκληρή δουλειά.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Θέλω να ευχαριστήσω όλον τον κόσμο που μας έχει στηρίξει. Που έχουμε πάει στο ΝΒΑ και ζούμε το όνειρό μας. Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε τους φίλους και την οικογένειά μας. Έπρεπε να περάσουμε μεγάλη διαδικασία για να φέρουμε το τρόπαιο εδώ. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είναι ένα από τα μεγαλύτερα τρόπαια που βρίσκεται στην Ελλάδα. Είναι κάτι απίστευτο. Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα μείνει εδώ, αλλά θα το πάμε στα Σεπόλια, στου Ζωγράφου. Δεν ήταν μαζί μας στην πτήση. Ακόμα δεν μπορούμε να πιστέψουμε τι έχει γίνει. Είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που έχει γίνει από εμάς, την ομάδα μας, τους παίκτες, τους προπονητές και τον κόσμο που ερχόταν να μας στηρίξει.

Για εκείνο που του προξένησε εντύπωση μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Ακόμα δεν το έχω πιστέψει. Δεν προσπαθούσα να βλέπω τις καλύτερες στιγμές. Ξυπνάω κάθε πρωί και βλέπω ότι οι Μπακς είναι πρωταθλητές. Νιώθω κάπως. Θέλω να κλάψω, δεν το έχω πιστέψει ακόμα. Και μόνο που ζήσαμε αυτές τις στιγμές. Που ήταν ο κόσμος, 70.000 άνθρωποι έξω από το γήπεδο. Είχαμε παρέλαση με τον κόσμο να φωνάζει το όνομα της ομάδας μας. Πάντα πίστευα ως παιδί ότι θα ζούσα κάτι τέτοιο. Το κάναμε τόσο μικροί μαζί με τον αδερφό μου, με την οικογένειά μου».

Για την εκμετάλλευση της εικόνας του: «Δεν ξέρω αν γίνει κάτι τέτοιο. Αν αρέσει κάτι τέτοιο στην Nike ή στην Τζόρνταν, θα το αποφασίσουν εκείνοι. Όλες οι στιγμές που έζησα με τον Θανάση, την ομάδα στα αποδυτήρια και τον κόσμο έξω από το γήπεδο. Ήταν τόσο ωραίο.

Κράτησε ένα βράδυ. Θέλω να το ζήσω ξανά ως ομάδα. Μακάρι να γίνουμε καλύτεροι και να βελτιωθούμε και να είμαστε πεινασμένοι ώστε να κερδίζουμε.

Να κερδίσουμε τέτοιες στιγμές με το Μιλγουόκι και μακάρι να γίνει με την Εθνική. Μου αρέσει να κερδίζω. Αν συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά, θα ζήσουμε τέτοιες στιγμές. Με τον Θεό δίπλα μας, θα τα καταφέρουμε. Θέλω να το ξαναζήσω.

Για την περσινή σεζόν που έδειχναν φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου: «Η τελευταία φορά που κέρδισε το Μιλγουόκι ήταν πριν από έναν χρόνο. Δεν είχαμε βρεθεί ποτέ σε αυτή τη θέση. Πηγαίναμε παιχνίδι με το παιχνίδι. Παίζαμε καλό μπάσκετ και θέλαμε να βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα και να γινόμαστε καλύτεροι. Όταν κερδίσαμε το Μαϊάμι με 4-0 μας έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση που μας είχε αποκλείσει με 4-1. Εκείνη τη στιγμή δεν πιστεύαμε ότι θα κερδίζαμε το πρωτάθλημα, αλλά κοιτούσαμε μπροστά».

Για τις σκέψεις που κάνει για την Εθνική Ελλάδας στο μέλλον:

«Όποτε μας καλέσει θα είμαστε μαζί. Μακάρι να ήμασταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και να παίζαμε. Πρόσωπο του ΝΒΑ δεν είμαι. Δεν θέλω να είμαι. Ας είναι ο Ντουράντ. Θέλω να κάνω τη δουλειά μου, να είμαστε στο σπίτι μου με τα παιδιά μου και την οικογένειά μου. Θέλω να παίζω και να κερδίζω. Δεν μπορώ να είμαι το πρόσωπο του ΝΒΑ, επειδή δεν είμαι Αμερικάνος. Δεν θέλω να είμαι το πρόσωπο του ΝΒΑ. Θέλω να είμαι ο Γιάννης που συνεχίζει να παίζει σκληρά για να κερδίζει. Όσον αφορά την Εθνική, ήθελα να παίξω πάρα πολύ στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θέλω να βοηθήσω με τον οποιονδήποτε τρόπο την Εθνική. Είναι όμως κάτι μακριά. Θέλω να τιμήσουμε τη σημαία και να πετύχουμε κάτι σπουδαίο με την Εθνική».

https://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: