Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ιδανικοί κι ανάξιοι εραστές


Δημήτρης Ζακχαίος

Αν τη λίστα με τους μεγάλους πολιτικούς εραστές κοσμούσαν μέχρι πρόσφατα ο Αντώνης Σαμαράς με τα μέτρα φτώχειας και ο Πέτρος Τατσόπουλος με τη δήλωση… αλληλεγγύης στη μισή Αθήνα, πλέον θα πρέπει να την εμπλουτίσουμε. Και να προσθέσουμε σε αυτή και τον Γεράσιμο Γιακουμάτο. Ναι, εντάξει, προφανώς δεν είναι και ο Τζορτζ Κλούνι, παιδιά, αλλά αυτός μας έλαχε, ας το δεχθούμε και ας συνεχίσουμε τη ζωή μας…
Ειλικρινά, δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρουμε άλλα σοβαρά – μέσα στη...
γενικότερη αστειότητά τους – περιστατικά με πρωταγωνιστή τον Γιακουμάτο. Ούτε τα πρόστιμα στη σύζυγο και τον αδερφό του, ούτε και την επική ατάκα «τελείωνε να πάμε γήπεδο» στον Πάνο Καμμένο σε μια κατά τα άλλα πολύ σημαντική συζήτηση για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τα υποβρύχια. Ο νέος σουρεάλ διάλογος έλαβε χώρα σε εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη και έχει ως εξής.

Γιακουμάτος: «Στην κρίση του ’11 και του ’12 δεν δικαιολογείται βουλευτής να βγάλει λεφτά στο εξωτερικό και νόμιμα».
Παπαδάκης: «Αν τα έβγαλε, τι θα κάνετε;»
Γιακουμάτος: «Δεν είμαι αρμόδιος, δεν είμαι τιμωρός, βουλευτής είμαι, εραστής είμαι».
Παπαδάκης: «Εραστής ήσασταν στα νιάτα σας».
Γιακουμάτος: «Και τώρα, πλατωνικός».
Κοινώς, όταν ένας χαμηλού επιπέδου πολιτικός, που έχει κάνει καριέρα κυρίως με την τηλεοπτική του (ψευτο)μαγκιά, επιχειρεί να κάνει προχωρημένο χιούμορ, το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι η ελληνική τηλεόραση…

Kι άλλο ένα στιγμιότυπο από ποιοτική ελληνική τηλεόραση: Ο εραστής Πέτρος Τατσόπουλος, στον Πέτρο Κωστόπουλο, στην όαση της δημοσιογραφίας, στο MEGA, δήλωσε: «Εγώ ήθελα και το πρώτο παιδί να είναι κορίτσι. Εγώ ποτέ δεν ήμουν φαλλοκράτης, εσύ ήσουν.  Εγώ ήμουν ακόμα και τότε γατουλογαμούλης. Ήμουν εκεί στο τρίψιμο… στο σούξου μούξου και στο τέλος πήδαγες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: