Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Το βιβλίο «Γνώσης «Επί-γνωσης»» του Παναγιώτη Νούτσου,παρουσιάζεται την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017 στον ΙΑΝΟ.



Οι Εκδόσεις Παπαζήση και το Βιβλιοπωλείο IANOS παρουσιάζουν το βιβλίο «Γνώσης «Επί-γνωσης»» του Παναγιώτη Νούτσου, Ομότιμου Καθηγητή Κοινωνικής και Πολιτικής Φιλοσοφίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 18:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του βιβλιοπωλείου IANOS (Σταδίου 24 Αθήνα)
Με τον συγγραφέα θα συνομιλήσει ο αρχιτέκτων και ιστορικός τέχνης Κώστας Καζαμιάκης.


Λίγα λόγια για το βιβλίο

Πρόκειται για «ερευνητική πρόταση», καταρχήν εγκεκριμένη σε διεθνή «διαγωνισμό Φιλοσοφίας», που θα χρηματοδοτηθεί όμως με την ολοκλήρωση του οικείου κειμένου, δηλαδή του κυρίως «παραδοτέου». Με την τελεσφόρηση μιας τέτοιας διαδικασίας είναι πιθανόν να «δικαιωθεί» ο Bourdieu που αξίωνε να αξιολογείται εκ των υστέρων κάθε «ερευνητικό πρόγραμμα» και έτσι μόνο να χρηματοδοτείται…
Συμμετείχαν, σε έναν χρονικό ορίζοντα τριών εβδομάδων, δέκα φοιτήτριες και δέκα φοιτητές μεταπτυχιακού πεδίου χωρίς «δίδακτρα» (με απόφαση του Τομέα και του Τμήματος, χωρίς να περιμένουν τη Σύγκλητο), με μικρά ονόματα που δεν υπονοούν την καθοριστική προτεραιότητα του άλλου φύλου και με τη συμπληρωματική καταγραφή τον τόπο καταγωγής τους

Κληρώθηκαν να αναλάβουν την προετοιμασία, τη διεξαγωγή και τη διεκπεραίωση μιας πρωινής συνεδρίας και αντίστοιχα μιας απογευματινής, διατυπώνοντας το κύριο κάθε φορά ερώτημα και κρατώντας τα Πρακτικά, με την εισήγησή μου και ορισμένες καίριες παρεμβάσεις που κατατέθηκαν προφορικά ή ψηφιακά. Επομένως, δεν είχαμε μπροστά μας «πρόγραμμα» που λειτουργούσε όσο ακριβώς διαρκούσε και αναλώνονταν οι πόροι του.
Σε κάθε περίπτωση η προβληματοθεσία δεν υπόσχεται να μας καταστήσει όλους και όλες, κατά τις διεργασίες εναλλαγής «ρόλων», «ερευνοδίαιτους», ιδίως όταν η «επί-γνωση» έρχεται να μας ελαφρύνει από τον κορεσμό του «μετά-» («meta-») στο υπό αντιμετώπιση ζήτημα της «γνώσης». Ιδίως όταν η διεξαγόμενη κάθε φορά συζήτηση ως κοινή αναζήτηση –και ό,τι την προετοιμάζει και ό,τι επακολουθεί– δεν παραβλέπει και τους όρους ανάδυσης και προσοικείωσης από την «τοπική» κοινωνία, όπως κι αν αυτή οριοθετηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου