Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Οταν ο βουλευτής Γιώργος Κυρίτσης, ως ο Σεραφείμ Πειραιώς του ΣΥΡΙΖΑ, βλέπει Αντουανέτες

Screenshot 2016-06-01 08.52.10



Ως υπεύθυνος της «κερκίδας των φανατικών» (σ.σ.: ή κατά μια άλλη εκδοχή ως ο Σεραφείμ Πειραιώς του ΣΥΡΙΖΑ) ο Γιώργος Κυρίτσης δεν θα μπορούσε να μην πάρει θέση (σ.σ.: μέσω του λογαριασμού του στο twitter) για την συγκέντρωση με σύνθημα «Παραιτηθείτε» που προγραμματίζεται για τις 15 Ιουνίου στο Σύνταγμα.
Η προσέγγισή του είναι απλή για να την καταλαβαίνει και ο τελευταίος οπαδός: όσοι πάνε στην αντικυβερνητική συγκέντρωση είναι «Αντουανέτες», δηλαδή «Μαντάμ Σουσούδες» που θέλουν να ρίξουν την κυβέρνηση του λαού (σ.σ.: ναι, δεν έχει καμία σημασία που τη λογική «ας κόψετε τα τσιγάρα και τους καφέδες», η οποία θυμίζει «ας φάνε παντεσπάνι» την έχουν υιοθετήσει άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ).

Γενικά πρόκειται για μια πολύ βολική προσέγγιση που μεταφέρει το θέμα στο αγαπημένο του γήπεδο του διχασμού. «Εμείς» (σ.σ.: δηλαδή οι «καλοί») και οι «άλλοι» (σ.σ.: δηλαδή οι «κακοί» ή οι «Μενουμευρώπηδες» ή οι «φλώροι» ή «οι ελιτιστές» ή «οι οπαδοί της Ρεάλ» ή οι «ορθογράφοι», διαλέγετε), που τολμούν να μας αμφισβητούν και έχουν το θράσος να διαμαρτύρονται.
Χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις.
Οπως ας πούμε ο Σεραφείμ Πειραιώς κραδαίνει ως εχθρούς της πίστης για να συσπειρώσει τα πλήθη των πιστών τους «Εβραιομασώνους», ο Γιώργος Κυρίτσης χρησιμοποιεί τους αντιπάλους της κυβέρνησης.
Μόνο που δεν ήταν ανάγκη να βάλει τον χειριστή του photoshop σε τόσους μπελάδες να ξεγυρίζει όλους αυτούς με τις στολές της εποχής Λουδοβίκου του 14ου. Αν ήθελε να δείξει ότι στο Σύνταγμα θα μαζευτούν μόνο οι προνομιούχοι πλούσιοι που επιβουλεύονται την «κυβέρνηση του λαού», θα μπορούσε να το δείξει με ακόμα πιο απλό τρόπο.
Ας πούμε θα μπορούσε να τους βάλει να κρατάνε μπύρες!
Που με τον επιπλέον φόρο σίγουρα θα αποτελούν δείγμα πλουτισμού και προνομιακού τρόπου ζωής. Αλλά μάλλον έχει τόσα πολλά στο μυαλό του ψάχνοντας τον επόμενο «στόχο» που υπέδειξε με την ψήφο του ο λαός που δεν θα το σκέφτηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου