Η νέα σύμβαση του 2013 στον αυτοκινητόδρομο Ε-65, γνωστό και ως Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας, μετέτρεψε τη συνδετήρια συγκοινωνιακή αρτηρία της Ηπείρου με τη Θεσσαλία και τη Στερεά και την Αττική, από έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο σε... τοπικό Θεσσαλικό αυτοκινητόδρομο μεταξύ Τρικάλων και Καρδίτσας! Η πρώτη φάση της κατασκευής όπως άλλωστε αναφέρεται στην νέα σύμβαση αφορά το...
τμήμα Τρίκαλα-Ξυνιάδα και αποτελεί το κεντρικό κομμάτι του άξονα που ξεκινά από την Εγνατία Οδό και καταλήγει στη Λαμία. Στο τμήμα Τρίκαλα-Ξυνιάδα τα έργα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και όπως όλα δείχνουν στις αρχές του 2017 θα λάβουν τέλος, δίνοντας προς χρήση στους πολίτες έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση. Ο σχεδιασμός όμως των δύο άκρων του Ε-65 (Εγνατία-Τρίκαλα και Ξυνιάδα-Λαμία), αναμένεται να ολοκληρωθεί ως το 2020 (εφόσον δεν έχουμε απρόοπτες εξελίξεις). Αξίζει να σημειωθεί πως η πρόσθεση στο φυσικό αντικείμενο του Ε-65 στο τμήμα Εγνατία-Τρίκαλα αλλά και στο τμήμα Ξυνιάδα-Λαμία θα γίνει απευθείας στην κοινοπραξία Κεντρική Οδός και όχι με νέα δημοπράτηση.
http://epirusgate.blogspot.gr
Η νέα σύμβαση του 2013 στον αυτοκινητόδρομο Ε-65, γνωστό και ως Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας, μετέτρεψε τη συνδετήρια συγκοινωνιακή αρτηρία της Ηπείρου με τη Θεσσαλία και τη Στερεά και την Αττική, από έναν ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο σε... τοπικό Θεσσαλικό αυτοκινητόδρομο μεταξύ Τρικάλων και Καρδίτσας! Η πρώτη φάση της κατασκευής όπως άλλωστε αναφέρεται στην νέα σύμβαση αφορά το...
http://epirusgate.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου