Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ενημερωτικό δελτίο 1ου ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ. ( Και εδώ η Ρωμιά ΠΑΡΟΥΣΑ).


1o ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΌ ΔΕΛΤΙΟ
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ (19776 ΜΟΡΙΑ) ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 1ου ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των καθηγητών /τριών του 1ου ΓΕΛ Φιλιππιάδας συγχαίρουν τους μαθητές/τριες που πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Η επίδοση των μαθητών/τριων, μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ καλή αν και τη χρονιά αυτή τα θέματα στα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών, της Φυσικής και των Μαθηματικών ήταν απαιτητικά.
Το 1ο Λύκειο Φιλιππιάδας κατατάσσεται στην ομάδα των σχολείων με υψηλά ποσοστά επιτυχιών. Τα παραπάνω τεκμηριώνονται μέσα από τη σύγκριση των στατιστικών στοιχείων που έχει δώσει στη δημοσιότητα το Υπουργείο με τα στοιχεία του σχολείου όπως αυτά προκύπτουν από τις μηχανογραφικές καταστάσεις. Ως δημόσιο σχολείο θεωρούμε επιβεβλημένη την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας για την επίδοση των μαθητών/τριων στις πανελλαδικές εξετάσεις. Πιο συγκεκριμένα
Θετική κατεύθυνση (13 μαθητές/τριες)
Κλιμάκωση του γενικού βαθμού πρόσβασης
Βαθμολ. περιοχή
0-4,9
5-9,9
10-11,9
12- 14,9
15-17,9
18-20
Ποσοστ. %
Πανελ/δικό
2,75
13,08
10,82
24,43
38
10,61
Ποσοστ. %
Λυκείου
0,00
7,69
7,69
23,07
53,84
7,69

Στις χαμηλές τιμές βαθμολογίας (μικρότερες του 10) έχουμε ποσοστά μικρότερα από τα ποσοστά σε πανελλαδικό επίπεδο και στις βαθμολογίες μεγαλύτερες του 10 και ιδιαίτερα στην περιοχή (15-17,9) έχουμε πολύ υψηλό ποσοστό.
Η μαθήτρια Σαραντάρη Κων/να* με γενικό βαθμό πρόσβασης 19,72, κατέκτησε τη δεύτερη πανελλαδικά θέση (19776 μόρια) και την πρώτη θέση στην περιφέρειά Ηπείρου. Αξίζει να αναφερθεί η βαθμολογία τηςανά μάθημα.
Μαθηματικά 20
Φυσική 20
Χημεία 19,6
Βιολογία (κατεύθ.) 19,8
Νεοελληνική Γλώσσα 18,6
Βιολογία 19,5
Διακρίθηκαν επίσης οι μαθητές:
Αναστασιάδης Κων/νος 17,43 και
Βέτσος Ευάγγελος 17,03.
Τεχνολογική κατεύθυνση (41 μαθητές /τριες)
Κλιμάκωση του γενικού βαθμού πρόσβασης
Βαθμολ. περιοχή
0-4,9
5-9,9
10-11,9
12- 14,9
15-17,9
18-20
Ποσοστ. %
Πανελ/δικό
5,98
30,73
15,85
24,88
19,28
3,30
Ποσοστ. %
Λυκείου
0,00
31,70
4,87
34,14
29,26
0,00

Στην κατεύθυνση αυτή σε βαθμολογίες μικρότερες του 10 δεν διαφέρουμε σημαντικά από τα πανελλαδικά ποσοστά, όμως στις μεγαλύτερες του 10 και ιδιαίτερα στην περιοχή (15-17,9) έχουμε υψηλότερα ποσοστα σε σχέση με τα πανελλαδικά.
Την πρώτη θέση στην τεχνολογική κατεύθυνση κατέλαβε στο σχολείο μας η μαθήτρια Κλάγγου Λυδία- Μαρία με γενικό βαθμό πρόσβασης 17,98. Διακρίθηκαν οι μαθητές /τριες:
Καρπούζου Κων/να 17,77
Ανδρίκου Δέσποινα 17,32
Γιώτης Παναγιώτης 17,03
Ας σημειωθεί ότι τόσο υψηλές βαθμολογίες έφεραν πανελλαδικά μόνο το 5,04% των υποψηφίων της κατεύθυνσης αυτής.
Θεωρητική κατεύθυνση (43 μαθητές/τριες)
Κλιμάκωση του γενικού βαθμού πρόσβασης

Βαθμολ. περιοχή
0-4,9
5-9,9
10-11,9
12- 14,9
15-17,9
18-20
Ποσοστ. %
Πανελ/δικό
6,31
26,70
15,24
24,54
22,60
4,59
Ποσοστ. %
Λυκείου
11,62
13,95
16,27
23,25
27,90
6,97
Στις χαμηλές βαθμολογίες έχουμε αθροιστικά μικρότερο ποσοστό και στις υψηλές και πολύ υψηλές βαθμολογίες ποσοστά μεγαλύτερα των πανελλαδικών. Εδώ έχουμεοκτώ μαθήτριες με πολύ υψηλή βαθμολογία.
Η βαθμολογία της Τσιόγκα Ελένης, βαθμός πρόσβασης 19,32 (19292 μόρια) είναι η υψηλότερη στην Περιφέρεια Ηπείρου και από τις υψηλότερες πανελλαδικά αφού μόνο το 0,51% των υποψηφίων της κατεύθυνσης αυτής πανελλαδικά έφερε βαθμολογία μεταξύ (19,00-20,00). Επίσης και οι βαθμολογίες μεταξύ 17,00 και 18,99 των μαθητριών μας είναι υψηλές δεδομένου ότι μόνο το 10,93% των υποψηφίων πανελλαδικά έφερε τέτοια επίδοση. Διακρίθηκαν επίσης:
Μπαλάφα Παρασκευή 18,43
Κουτσογιάννη Εμμανουέλα 18,18
Κώστα Λαμπρινή 17,88
Μαγγίνα Ευαγγελία 17,75
Νάστου Ελπίδα 17,42
Καψάλη Αργυρώ 17,35
Ψάλτη Σπυριδούλα 17,35 ( Συνεχίζει η Ρωμιά να πρωτεύει σε πολλούς τομείς).
Συμπερασματικά οι παραπάνω υψηλές βαθμολογίες είναι μία αναμφισβήτητη κατάκτηση και αποτέλεσμα μόχθου και συστηματικής μελέτης των μαθητών/τριων με τη βοήθεια των οικογενειών τους και του σχολείου μας. Τους συγχαίρουμε για ακόμη μία φορά και τους ευχόμαστε δημιουργικές σπουδές.
Υπενθυμίζουμε σε όλους τους μαθητές μας ότι η ζωή είναι ένας συνεχής αγώνας, αρκεί να μην σταματήσουν να θέτουν στόχους, να οραματίζονται και να αγωνίζονται για την πραγμάτωσή τους. Για όλους τους μαθητές/τριες που είναι μέρος της ζωής μας, αισθανόμαστε υπερήφανοι για τις επιτυχίες τους, τις τωρινές αλλά και τις μελλοντικές.
Ο Σύλλογος των Καθηγητών/τριων Διευθυντής

Καμπουράκης Κωνσταντίνος
* Τα ονόματα των μαθητών/τριων αναγράφονται με την συναίνεση των γονέων τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου