«Η γέφυρα της Δέσπως θεωρείται στην Ηπειρο το
σύγχρονο ''γεφύρι της Αρτας'', αφού εδώ και δέκα χρόνια συνεχώς καταστρέφεται
και επανακατασκευάζεται εξαιτίας της σαθρότητας του εδάφους», αναφέρει στο
ρεπορτάζ της η Ελευθεροτυπία, αναφορικά με τον παραλιακό δρόμο στη Γέφυρα της
Δέσπως.
Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρου Καλογιάννη εγκρίθηκε
η ανάθεση κατασκευής του έργου προαίρεσης «Αποκατάσταση της κατολίσθησης
περιοχής γέφυρας Δέσπως της Εθνικής Οδού Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας» στο πλαίσιο
του έργου «Κατασκευή οδού Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας, βελτίωση στο τμήμα Καρτέρι -
Γερακάρι - Πάργα»στον ανάδοχο της αρχικής σύμβασης, ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ. Το
ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 2.581.512,27 ? (με ΦΠΑ).
Το έργο της προαίρεσης ακολουθεί τη βασική μελέτη
που αποτέλεσε αντικείμενο της αρχικής σύμβασης και η οποία συνήφθη κατόπιν
ανοικτού διαγωνισμού. Επισημαίνεται ότι η συμβασιοποίηση του έργου προαίρεσης
έχει λάβει τη σύμφωνη γνώμη της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων
Συμβάσεων.
Η Ελευθεροτυπία σε δημοσίευμά της, δίνει επιπλέον
στοιχεία για το έργο, καθώς αναφέρει: «Στην εγκατεστημένη εταιρεία ΤΕΡΝΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ, που υλοποιεί το έργο «Καρτέρι - Γερακάρι - Πάργα», της εθνικής
οδού Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας προϋπολογισμού 48 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο
μάλιστα έχει αναλάβει με έκπτωση της τάξης του 41%, ανατέθηκε πρόσθετη εργολαβία
από το υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για να
υλοποιήσει το έργο «αποκατάσταση της κατολίσθησης στην περιοχή γέφυρας Δέσπως»,
επίσης στον άξονα της εθνικής οδού Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου