Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Η Μαρία Γάλλιου υποψήφια Δημ. Σύμβουλος στο Δήμο Ζηρού με τον συνδυασμό του Νίκου Καλαντζή.


Η καλή φίλη Μαρία Γάλλιου είναι πάλι υποψήφια Δημ. Σύμβουλος στο Δήμο Ζηρού. Η  Μαρία όπως η ίδια αναφέρει πέρασε τελευταία μια μεγάλη δοκιμασία στη ζωή της, μια δοκιμασία την οποία έζησα από κοντά γιατί η μοίρα το έφερε η έδρα της δουλειάς μου στην Αθήνα να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το μέρος που πάλευε ψυχικά και σωματικά και για μεγάλο χρονικό διάστημα. 
Η Μαρία Γάλλιου χωρίς ίχνος υπερβολής, επέδειξε τις αρετές που διακρίνει την  Ηπειρώτισσα μάνα, την Ηπειρώτισσα γυναίκα. Πάλεψε, δεν νίκησε αλλά δεν λύγισε. 
Άνθρωποι με τέτοια θέληση, υπομονή και επιμονή είναι απαραίτητοι στο Δήμο μας και στον κάθε Δήμο της χώρας μας.
Ας με συγχωρήσει η Μαρία για τα όσα αναφέρω παραπάνω, αλλά είναι η αλήθεια. Ας δούμε πως η ίδια παρυσιάζει την υποψηφιότητά της.
........................................................................
Αγαπητοί συνδημότες μετά από μια μεγάλη δοκιμασία που πέρασα και έπειτα από προτροπή της οικογένειας μου, συγγενών, φίλων και πολλών από εσάς αποφάσισα και πάλι να ζητήσω την εμπιστοσύνη σας στις επερχόμενες εκλογές του Μαΐου με τον συνδυασμό ΝΈΑ ΠΟΡΕΊΑ του Νίκου Καλαντζή. Ως πρόεδρος της Α/βάθμειας Σχολικής Επιτροπής (η και σε όποια άλλη θέση ευθύνης μου είχε ανατεθεί) μαζί με τους άξιους συνεργάτες μου παραμερίσαμε δυσκολίες για την καλύτερη ποιότητα ζωής και παιδείας των παιδιών μας. Υπόσχομαι πως με τη δική σας στήριξη και την επομένη των εκλογών θα είμαι δίπλα σας για το καλό του Δήμου και το καλό όλων μας. 


Σας ευχαριστώ πολύ.
ΜΑΡΊΑ ΓΑΛΛΙΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: