Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011
Πράσινα αυγά
Κοπή πίτας Συνδέσμου Γυναικών Ηπείρου 2011.
Στις 05 Φεβρουαρίου 2011, ημέρα Σάββατο και ώρα 05:30 μ.μ..
Σύνδεσμος Γυναικών Ηπείρου
..: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ :..
Στην εκδήλωση κλήθηκαν να παραστούν: ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, εκπρόσωποι των κομμάτων, στελέχη της Ηπειρωτικής Αποδημίας και εκπρόσωποι από τους χώρους της πολιτικής, της οικονομίας, του πνεύματος και της τέχνης.
Θα παρουσιασθεί πλούσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα και θα ακολουθήσει δεξίωση. Η παρουσία σας θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά και τιμή.
Είσοδος ελεύθερη. Parking λειτουργεί στο υπόγειο του κτιρίου.
Με τιμή
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011
Oι 14 καλύτερες ατάκες του Αρκά.-
ΑΠΟ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ
ΑΔΙΕΞΟΔΟ,ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ
ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ.
2.. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ
Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ
ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ.
3.. H ΠΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΤΕΝΑ
ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΑΣ ΟΤΑΝ
ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ ΦΑΛΑΚΡΟΣ!
4.. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ
4 ΛΥΚΟΙ ΚΑΙ 1 ΠΡΟΒΑΤΟ ΝΑ
ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ.
5.. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ
ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ
ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.
6.. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΧΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΣΟΛΑΔΑ.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΟΒΑΣΑΙ
ΝΑ ΒΗΞΕΙΣ
7.. Η ΤΕΧΝΗΤΗ
ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.
8.. Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ
ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ:
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ,
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
ΞΕΚΙΝΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ
ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ
ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΝΑΛΙΑ.
9.. ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. ΟΛΕΣ ΤΙΣ
ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.
10.. ΜΕΓΑΛΟΦΥΪΑ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ
ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΥΜΝΙΣΤΩΝ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ ΦΑΤΣΕΣ.
11.. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ.
ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ,
ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.
12.. Η ΤΥΧΗ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ
ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,
ΑΛΛΑ Η ΑΤΥΧΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
13.. ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ
ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ
ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ
ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ
ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
14.. Η ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
ARKAS!
Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011
Την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου το πρωί στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας η ''Πίτα του Ηπειρώτη''
Η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, η κορυφαία οργάνωση των αποδήμων Ηπειρωτών, με τις 400 και πλέον οργανώσεις που εκπροσωπούν 600.000 και πλέον Ηπειρώτες στο λεκανοπέδιο της Αττικής, σας προσκαλεί στην ετήσια πανηγυρική της εκδήλωση «Η ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΗ».Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011, στις 10 π.μ., στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το μεγαλύτερο ετήσιο αντάμωμα των αποδήμων Ηπειρωτών, η κορυφαία πολιτιστική εκδήλωση της Πανηπειρωτικής. Την εκδήλωση θα τιμήσει με την παρουσία του ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας καθώς και εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας του τόπου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η «ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΗ» είναι αφιερωμένη στους Ηπειρώτες που ανταμώνουν, αγωνίζονται και δημιουργούν. Με μια άγρα από τους πιο όμορφους ανθούς της ηπειρώτικης παράδοσης, με τον ανθό της ηπειρώτικης νεολαίας.
Με τη συμμετοχή ογδόντα και πλέον χορευτικών συγκροτημάτων από όλη την χώρα, με τη συμμετοχή 2.500 και πλέον χορευτών, με μια πληθώρα κορυφαίων δεξιοτεχνών της ηπειρώτικης μουσικής παράδοσης καθώς και καταξιωμένων Ηπειρωτών τραγουδιστών, η «ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΗ» αποτελεί ένα τρίωρο υπερθέαμα που αναδεικνύει την πλούσια μουσικοχορευτική παράδοση της Ηπείρου.
Τραγούδια για την αγάπη και την ξενιτιά, την Ιστορία και τον ίδιο τον τόπο, διανθισμένα με ποίηση Ηπειρωτών ποιητών και στίχους από την απαράμιλλη Ηπειρώτικη λαϊκή ποίηση ορίζουν τη δομή μιας πραγματικά πρωτότυπης πολιτιστικής εκδήλωσης.
Παρουσιαστές της τρεις από τους καλύτερους νέους Ηπειρώτες ηθοποιούς, η Ρηνιώ Κυριαζή, η Παρασκευή Κατσάνη και ο Νίκος Αρβανίτης. Σκηνοθέτης ο Αλέξανδρος Λαμπρίδης, Έφορος Πολιτισμού της Π.Σ.Ε.
Στοιχείο της εκδήλωσης η παράλληλη προβολή πλούσιου οπτικού υλικού από την Ηπειρώτικη φύση καθώς και τις διαδρομές των Ηπειρωτών στο χρόνο.
Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης η βράβευση Ηπειρωτών για την προσφορά τους στον Πολιτισμό, το Περιβάλλον, τη Νεολαία, την Ηπειρώτικη Αποδημία. Η αξία των βραβευόμενων κοσμεί τη φετινή μας εκδήλωση.
«Η ΠΙΤΑ ΤΟΥ ΗΠΕΙΡΩΤΗ» φέτος, με τρόπο νέο και εμπνευσμένο, φιλοδοξεί να σταθεί αντάξια στη σημασία μιας τέτοιας Πανηπειρωτικής σύναξης σε τέτοιους, δύσκολους καιρούς. Τώρα που, περισσότερο από άλλοτε, το ίδιο το Ηπειρώτικο αντάμωμα έχει ξεχωριστή σημασία. Τώρα που χρειάζεται να ανακαλύψουμε ξανά την αξία της συλλογικής έκφρασης και δημιουργίας. Κι είναι για αυτό που φέτος η συμμετοχή των συμπατριωτών μας και των φίλων της Ηπείρου θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Γιατί τώρα το νιώθουμε περισσότερο από άλλοτε: Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΣΕ.
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011
Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011
Κοπή πίτας Συλλόγου Φιλιππιαδωτών Αττικής
Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο bar-restaurant da vinci στην Αγ. Παρασκευή έγινε σήμερα το μεσημέρι η καθιερωμένη κοπή της πίτας του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΩΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ο " ΑΓΙΟΣ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝ ¨. Παραβρέθηκαν ο δήμαρχος ΖΗΡΟΥ κ. Δημ. Γιολδάσης, η πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου, αντιδήμαρχοι, Δημοτικοί Σύμβουλοι, πολλοί Φιλιππιαδώτες και φίλοι προσκεκλημένοι. Από το Δ.Σ. του Συλλόγου βραβεύτηκε η κ. Πήτα για την πολύχρονη προσφορά της και ο πατριώτης μας συγγραφέας του βιβλίου " ΟΙ ΡΕΝΤΖΑΙΟΙ- ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΤΡΑΣ " Νίκος Πάνος.
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά του Συλλόγου που μας πρόσφεραν μια ζεστή εκδήλωση και μας έδωσαν την ευκαιρία να ανταμώσουμε παλιούς γνωστούς και φίλους.
Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011
Xιουμοριστικός απολογισμός του 2010 από τον ΚΥΡ.
____2010
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011
Νέα εθελοντική αιμοδοσία από τους Ηπειρώτες της Νέας Μάκρης. 23-01-11.
Υπεύθυνος αιμοδοσίας είναι ο πρόεδρος της Αδελφότητας Ευάγγελος Φωτόπουλος. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6970 119133.
Αναλυτικά σε ανακοίνωση της Αδελφότητας, αναφέρονται τα εξής: «Η Αδελφότητα Ηπειρωτών Ν. Μάκρης - Ραφήνας - Μαραθώνα σας ευχαριστεί για την μέχρι τώρα προσφορά σας στην εθελοντική αιμοδοσία της τράπεζας αίματος και σας ενημερώνει ότι στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς θα επαναλάβει την εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011».
Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011
ΠΟΙΗΣΗ: «Φωτοβολτοαγρότες» του Άρη Μπιτσώρη!
Ο ποιητής Άρης Μπιτσώρης επανέρχεται δυναμικά με το νέο πολύ «επίκαιρο» ποίημα του «ΦΩΤΟΒΟΛΤΟΑΓΡΟΤΕΣ».
Ο Άρης με το δικό του προσωπικό ανεπανάληπτο τρόπο εκφράζει με το ποίημά του, την δική του διαμαρτυρία για τον εμπαιγμό των αγροτών της Αιτωλοακαρνανίας έπειτα από την εξαίρεση του νομού τους στην εγκατάσταση φωτοβολαταϊκών. Χαρείτε το!!!
του Άρη Μπιτσώρη
Φίλοι συμπατριώτες μου
φωτοβολτοαγρότες
πάλι σας ρίξαν πίτουρα
και φάγατε σαν κότες;
Σας τάξαν ρεύμα μπόλικο
φίνα ζωή και κότα
κι αντί για άπλετο το φως
σας άλλαξαν τα φώτα;
Δεν είναι το λαμπόγυαλο
φυντάνι για να πιάσει,
πηγαίνατε για το μαλλί
κι έχετε καραφλιάσει.
Όμως μην απελπίζεστε
πρόγραμμα βγήκε νέο
για σίγουρο εισόδημα
μη φορολογητέο.
Επάνω στις καράφλες σας
θα βάλετε κυψέλες
του ήλιου ακτίνες να τραβούν
όπως το αίμα οι βδέλλες.
Κι ενώ θα πίνετε αραχτοί
ούζο και φραπεδάκι
θα πέφτει μες στις τσέπες σας
αβέρτα παραδάκι.
Η «πράσινη» ανάπτυξη
ποτέ της δεν πεθαίνει
αν στο προσήλιο κάθεστε
βαθιά όμως νυχτωμένοι.
Οι Ρωμανιώτες της Αθήνας διοργανώνουν τον ετήσιο χορό τους. 22-01-11
Θα τραγουδήσει ο Ρωμανιώτης τραγουδιστής, Γιώργος Τζίμας, ενώ θα συμμετάσχει ο Γρηγόρης Κατσίλης αλλά και η τραγουδίστρια Βάσω Χατζή.
Η αδελφότητα Ρωμανιωτών σε ανακοίνωσή της καλεί τα μέλη και τους φίλους να τιμήσουν με την παρουσία τους την εκδήλωση και να διασκεδάσουν όλοι μαζί.
Τηλέφωνο για κρατήσεις τραπεζιών: 210 5551154 -155
Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011
"ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΝΟΥ" παρουσίασε η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος στους Ηπειρώτες της Αθήνας.
Η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος, η κορυφαία αποδημική οργάνωση των Ηπειρωτών, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της, παρουσίασε την Κυριακή 16 Γενάρη, μία μέρα πριν από την Παγκόσμια Πρώτη, στους απόδημους Ηπειρώτες τη νέα ταινία του Ηπειρώτη σκηνοθέτη Νίκου Τζίμα «Το πέταγμα του Κύκνου», μια ταινία που γυρίστηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος της, στην Ήπειρο.
Ο Ηπειρώτης σκηνοθέτης Νίκος Τζίμας μετά τις ταινίες «Ο άνθρωπος με τα Γαρύφαλλο» « Ο Αστραπόγιαννος» « Τα χρόνια της θύελλας» « Ο Τάφος των εραστών», κ.α., επέστρεψε με μια διεθνή συμπαραγωγή γεμάτη δράση και με ένα εντυπωσιακό καστ Ελλήνων και ξένων ηθοποιών. Και προτίμησε να παρουσιάσει την νέα ταινία του, πρώτα στους συμπατριώτες του και μετά στον υπόλοιπο κόσμο.
Το πέταγμα του κύκνου είναι το πέταγμα της ψυχής μας στην ομορφιά της ζωής και της αγάπης, στην μαγεία της φύσης και του έρωτα, σε ό,τι χάσαμε στη δίνη του σύγχρονου τρόπου ζωής, των μεγάλων εντάσεων, των μεγάλων ταχυτήτων, στο κυνήγι της καριέρας και της οικονομικής επιτυχίας.
Η συγκλονιστική ιστορία του Αλέξη, ενός “golden boy”, που υπηρέτησε το κέρδος αψηφώντας τις συνέπειες.
Μια φοβερή οικολογική καταστροφή με πολλά ανθρώπινα θύματα, εξαιτίας της απληστίας μιας κοινοπραξίας πολυεθνικών, ανάμεσά τους και η εταιρία που διευθύνει ο Αλέξης, τον ξυπνάνε από την μεγάλη αυταπάτη.
Θέλει να ξαναβρεί όλα όσα έχασε...τη ζωή του...αλλά είναι απόλυτα παγιδευμένος. Γύρω του εξελίσσεται ένα θρίλερ διαπλοκής που τον σφίγγει σαν μέγγενη και τον οδηγεί σε μια αδυσώπητη σύγκρουση με τις πολυεθνικές.
Η ταινία είναι αποκαλυπτική για το σήμερα, όπως ήταν το “Γαρύφαλλο” για τις αρχές του '50.
Η ταινία ακολουθεί τους νόμους του Αριστοτέλη περί τραγωδίας. Αρχή, μέση, τέλος. Αντίθεση, σύγκρουση, ποιοτική μεταβολή, λύτρωση. Οι καταστάσεις φτάνουν στα άκρα και οι ήρωες γίνονται τραγικά σύμβολα της εποχής τους. Η σύγκρουση δεν γίνεται μεταξύ καλών και κακών αλλά μεταξύ του ήρωά μας και του συστήματος. Ο ήρωάς μας προκάλεσε τη μοίρα του με τα λάθη του, την αλαζονεία του και την ασέβειά του σε μεγάλες αξίες.
Ήθελα να κάνω μια ταινία πάνω στα κοινωνικά και οικολογικά προβλήματα του σήμερα που καίνε. Μέσα από μια συναρπαστική περιπέτεια να βγαίνουν μεγάλα συναισθήματα, ο έρωτας, η αγάπη, οι αξίες, η φιλία, η ομορφιά της φύσης. Που όλα έχουν απαξιωθεί και χάνονται και μαζί τους χανόμαστε και εμείς, τόνισε ο σκηνοθέτης στην σύντομη ομιλία του στους συμπατριώτες του. Και συνέχισε.Με βασανίζει χρόνια τώρα ένα ερώτημα… Πού πάμε;… Και ποιος μας πάει; Οι κυβερνήσεις που εκλέγουμε, ή το αόρατο χέρι του πολυεθνικού κεφαλαίου, που εν ονόματι του κέρδους καταλύει κάθε νόμο και αξία, ισοπεδώνει τον άνθρωπο και καταστρέφει τη φύση;
Στην κατάμεση κινηματογραφική αίθουσα ''ΟΠΕΡΑ'' της οδού Ακαδημίας εκατοντάδες Ηπειρώτες της Αθήνας, αλλά και αρκετοί φίλοι της Ηπείρου, καταχειροκρότησαν τον Πρεβεζάνο σκηνοθέτη, μετά το πέρας της προβολής.
Στην Ταινία πρωταγωνιστούν.
Η ταινία θα ανέβει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου σε 70 αθηναϊκούς κινηματογράφους και θα έχει «Επίσημη Πρώτη» την Δευτέρα 17 Ιανουαρίου στον κινηματογράφο «ΑΤΤΙΚΟΝ».
Το τρέιλερ της ταινίας μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.theflightoftheswan.com/
Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011
Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011
Ζητούνται εθελοντές από τον Δήμο Ζηρού για να φτιάξουμε ένα κίνημα στα πρότυπα των Atenistas
Αναρτήθηκε από O ΖΟΡΡΟ ΤΟΥ ΖΗΡΟΥ στις 6:29 π.μ.
Ντύνομαι ... τρώω ... κάνω τουρισμό ... ελληνικά.
Αντίδοτο στην οικονομική κρίση της Ελλάδας και στην ύφεση, που μαστίζει την αγορά, επιχειρούν να προσφέρουν 90 προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό, ακαδημαϊκό, συνδικαλιστικό και καλλιτεχνικό κόσμο της Ελλάδας, που μπαίνουν κάτω από τη «σημαία» του συνθήματος «Ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά» και συγκροτούν το «Κίνημα Πολιτών (καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε)».
Η πρωτοβουλία παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών από τους βασικούς πρωτεργάτες και μέλη της συντονιστικής επιτροπής, την υπερνομάρχη Αθηνών -Πειραιώς, Κωνσταντίνα Μπέη, τον πρ. πρύτανη του ΕΜΠ, Κώστα Μουτζούρη, τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ, Γιάννη Παναγόπουλο, τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ, Δημήτρη Ασημακόπουλο, τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, Βασίλη Κορκίδη, και τον πρόεδρο του ΔΣΑ, Δημήτρη Παξινό. Η πρωτοβουλία απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες και στοχεύει, μέσω της ανακύκλωσης του εισοδήματος, στη διατήρηση των θέσεων εργασίας.
«Θέλουμε να ενθαρρύνουμε τους πολίτες να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, αλλά και τους επιχειρηματίες να συνδράμουν σε αυτό κάνοντας τα προϊόντα τους ανταγωνιστικά», τόνισε η κ. Μπέη εξηγώντας ότι «όλοι μπορούμε να λειτουργήσουμε με την ευθύνη, που μας αναλογεί, να αλλάξουμε συνήθειες και να στηρίξουμε την ελληνική οικονομία».
«Χώρες, όπως η Αργεντινή, κατέδειξαν ότι πέρα από τους συνδικαλιστικούς αγώνες είναι σημαντικές οι πρωτοβουλίες, που ενισχύουν τον κοινωνικό ιστό, την ντόπια παραγωγή και την κοινωνική αλληλεγγύη», είπε ο κ. Παναγόπουλος, προσθέτοντας ότι οι Έλληνες μέσα από το καταναλωτικό μοντέλο, που είχαν τις τελευταίες δεκαετίες, έχασαν τον προσανατολισμό τους και σήμερα πρέπει να τον ξαναβρούν, βοηθώντας ταυτόχρονα και τις 993.000 ελληνικές επιχειρήσεις, εκ των οποίων 82% απασχολούν λιγότερα από 20 άτομα και κατά συνέπεια τις θέσεις εργασίας που πλήττονται άμεσα από την οικονομική ύφεση.
«Στόχος» -όπως εξήγησε ο ίδιος- «είναι να δημιουργήσουμε ένα κίνημα ενεργών πολιτών που αν συνδυαστεί με όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις θα μπορεί να επιβάλει κανόνες και στην ίδια την αγορά».
Ο κ. Ασημακόπουλος από την πλευρά του, σημείωσε πως «πρέπει να αλλάξουμε καταναλωτική και επαγγελματική κουλτούρα, διότι το μεγάλο πρόβλημα, όταν θα μηδενίσουμε το έλλειμμα, θα είναι αν έχουμε λύσει και το θέμα της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας» και επισήμανε ότι «δεν πρέπει να μιλάμε για εξωστρέφεια, αλλά να κοιτάξουμε πώς θα συνδέσουμε την εσωτερική αγορά της χώρας μας με τον Έλληνα παραγωγό». Εξήγησε, δε, ότι «ποιότητα και αναλογικότητα στην τιμή είναι οι δύο βασικές προϋποθέσεις», τονίζοντας ότι «η μάχη είναι πολύπλευρη και θα χρειαστεί και τη συμβολή του κράτους τουλάχιστον με συμβουλευτικές υπηρεσίες».
Στη σημασία του εξορθολογισμού των τιμών των ελληνικών προϊόντων, αλλά και την αναδιάρθρωση της παραγωγής, επικέντρωσε ο κ. Μουτζούρης, επισημαίνοντας ότι «ο Έλληνας πολίτης μπορεί και πρέπει να απευθύνεται σε καλά ελληνικά προϊόντα κάθε είδους, ακόμη και πολλά ελληνικά πανεπιστήμια για μεταπτυχιακές σπουδές, καθώς ο ακαδημαΪκός είναι και αυτός ακόμη ένας χώρος που πλήττεται ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση».
«Σήμερα βλέπουμε να πυκώνουν οι φωνές για έναν κοινωνικό "πατριωτισμό"», είπε ο κ. Κορκίδης και πρόσθεσε ότι πρέπει να στηριχθεί η ελληνική μικρομεσαία επιχειρηματικότητα ξεκινώντας από την παραγωγή. «Πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι στην Ελλάδα, παράγουμε, π.χ. ελληνικά παπούτσια κατά 30%, ενώ εισάγουμε το 70%. Όσο για την κατανάλωση του Έλληνα ετησίως, υπολογίζεται στα 180 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα 9 δισ. "πετιούνται" για προϊόντα "μαιμού"», τόνισε.
Τη σημασία του να γίνει το Κϊνημα Πολιτών ένα κίνημα αλληλεγγύης, τόνισε ο κ. Παξινός, εξαίροντας την πρωτοβουλία, η οποία, όπως υποσχέθηκαν οι πρωτεργάτες της, «θα εξελιχθεί σε πανελλήνια εκστρατεία με συγκεκριμένους στόχους και βήματα».
Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011
Ο Σύλλογος Ηπειρωτών Θριασίου Πεδίου εορτάζει τον Άγιο Γεώργιο εξ Ιωαννίνων.
ΟΜΗΡΟΥ 26 ΚΑΙ ΑΡΚΑΔΙΟΥ
19200 ΕΛΕΥΣΙΝΑ
ΤΗΛ./FAX: 2105561041
ΤΗΛ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6955481277
6946913548
Θα ήταν τιμή μας η παρουσία σας στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό του
Αγίου Γεωργίου εξ Ιωαννίνων που διοργανώνει ο Σύλλογος μας την
Κυριακή 16 Ιανουαρίου και τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011
στο Ιερό παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου εξ Ιωαννίνων.
( Βρίσκεται στο χώρο του ιερού ναού Αγίας Παρασκευής Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας Αττικής.)
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΚΚΑΣ
Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011
Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011
Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011
ΝΩΡΙΣ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΣΟΥΡΗΣ
Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011
Ειδική παρουσίαση της νέας ταινίας του Νίκου Τζίμα "ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ Κύκνου" από την Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος
http://www.theflightoftheswan.com/
Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011
Οι 12 μήνες του χρόνου.
Ο πρώτος μήνας του χρόνου πήρε το όνομά του από τον θεό των Ρωμαίων, τον Ιανό (Janus). Ο Ιανός ήταν θεός με δύο πρόσωπα, τα οποία κοίταζαν σε αντίθετες κατευθύνσεις, γι αυτό τον αποκαλούσαν και.Janus bifrons δηλαδή διπρόσωπο Ιανό. Τα δυο του πρόσωπα συμβόλιζαν την αρχή και το τέλος, τη νιότη και το γήρας, την είσοδο και την έξοδο. Γι αυτό και του αφιέρωσαν τον Ιανουάριο που σαν πρώτος μήνας του χρόνου, κοίταζε προς τον προηγούμενο χρόνο και προς τον επόμενο.
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ :
Το όνομά του προέρχεται από το λατινικό ρήμα februare που σημαίνει καθαρίζω, εξαγνίζω. Ήταν αφιερωμένος στο θεό του Άδη Φέβρουο και στους νεκρούς γι αυτό και στη διάρκεια του οι Ρωμαίοι διοργάνωναν τελετές καθαρμών και εξαγνισμών. Με το παλαιότερο ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο τελευταίος μήνας του χρόνου και οι άνθρωποι έπρεπε να μπουν στον καινούργιο χρόνο καθαροί και αμόλυντοι. Με την καθιέρωση του Ιουλιανού ημερολογίου το 46 π.Χ. περιορίστηκαν οι ημέρες του από 30 σε 29 και την εποχή του αυτοκράτορα Αύγουστου του αφαιρέθηκε άλλη μια μέρα η οποία προστέθηκε στον Αύγουστο και έτσι έχει 28 ημέρες, και 29 κάθε τέσσερα χρόνια, οπότε το έτος αντί 365 ημέρες έχει 366 και ονομάζεται δίσεκτο από το bis sextus (δις έκτη) δηλαδή δύο φορές η 24η του μήνα που ήταν η έκτη μέρα πριν από τις Καλένδες του Μαρτίου.
Εμείς, τον λέμε Φλεβάρη επειδή τότε ανοίγουν οι φλέβες της γης, δηλαδή αναβρύουν πολλά νερά, τον λέμε και Κουτσοφλέβαρο, επειδή έχει λιγότερες μέρες.
ΜΑΡΤΙΟΣ :
Κατά το αρχαίο ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο πρώτος μήνας του χρόνου και ονομαζόταν Primus. Μετά το 46 π.Χ. ονομάστηκε Μάρτιος, έγινε ο τρίτος μήνας του χρόνου, αφιερωμένος στον θεό Μαρς που αρχικά ήταν ο θεός της γονιμότητας και των αγρών αλλά αργότερα ταυτίστηκε με τον Άρη θεό του πολέμου. Ήταν πατέρας του Ρέμου και του Ρωμύλου και γενάρχης των Ρωμαίων. Είναι ο πρώτος μήνας της Άνοιξης και στις 21 Μαρτίου είναι η εαρινή ισημερία.
Οι Έλληνες του έχουν δώσει πολλά ονόματα, όπως «ανοιξιάτης» επειδή φέρνει την άνοιξη, «γδάρτης», «παλουκοκαύτης» και «πεντάγνωμος» επειδή ο καιρός είναι άστατος, «βαγγελιώτης» από τη γιορτή του Ευαγγελισμού, «πενταγιόματο» (δηλ. πέντε γεύματα) στην ορεινή Πελοπόννησο.
Την 1η του Μάρτη, τα παιδιά δένουν στο χέρι τους το «μάρτη» ή «μαρτιά» ένα κορδόνι από κόκκινη και άσπρη κλωστή, για να μη τα κάψει ο μαρτιάτικος ήλιος.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ :
Είναι ο τέταρτος μήνας του χρόνου. Το όνομά του προέρχεται από το λατινικό ρήμα aperio που σημαίνει «ανοίγω» γιατί τότε ανοίγει ο καιρός και ανθίζουν τα λουλούδια. Ήταν αφιερωμένος στην θεά Αφροδίτη.
Τον λέμε Ανοιξιάτη, Λαμπριάτη από τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα και Αϊγιωργίτη από την γιορτή του Αγίου Γεωργίου.
Την Πρωταπριλιά συνηθίζουμε να λέμε αθώα ψέματα και να κάνουμε ανώδυνες φάρσες, ένα έθιμο που μας έχει έρθει από τη δυτική Ευρώπη και που έγινε περισσότερο γνωστό περί το 1880 μέσω της «Εφημερίδας» του Κορομηλά.
ΜΑΪΟΣ :
Ο πέμπτος μήνας του χρόνου πήρε το όνομά του από την ρωμαϊκή θεότητα Maja (Μάγια). Το όνομα Maja προήλθε από τη λέξη Μαία (τροφός) τη μητέρα του θεού Ερμή στον οποίο ήταν αφιερωμένος.Είναι ο μήνας των λουλουδιών και την 1η Μαΐου πλέκουμε στεφάνια με λουλούδια και τα κρεμάμε στις εξώπορτες μέχρι τις 24 Ιουνίου που τα καίμε στις φωτιές του Άι- Γιάννη.
Η Πρωτομαγιά έχει χαρακτηριστεί ως παγκόσμια ημέρα αργίας και διεκδικήσεων των εργατών γι αυτό την ονομάζουμε και «Εργατική Πρωτομαγιά». Τη 2η Κυριακή του Μαΐου είναι η «Γιορτή της Μητέρας».
Κατά το τριήμερο 21-23 γίνονται «Τα Αναστενάρια» προς τιμή των Αγίων Κωνασταντίνου και Ελένης. Στο τελετουργικό τους περιλαμβάνουν εκστατικούς χορούς, πομπικές περιφορές εικονισμάτων αλλά κυρίως πυροβασία δηλαδή περπάτημα πάνω σε αναμμένα κάρβουνα.
Τον λένε και Κερασάρη γιατί τότε βγαίνουν τα κεράσια.
ΙΟΥΝΙΟΣ :
Ο έκτος μήνας του έτους, ήταν αφιερωμένος από τους Ρωμαίους στη θεά Juno (Ήρα), σύζυγο του Jupiter (Δίας), προστάτιδα του οίκου και του γάμου. Κατά μία άλλη εκδοχή, πήρε το όνομά του από τον Λεύκιο Ιούνιο Βρούτο. Αυτός ανέτρεψε τον βασιλιά Ταρκύνιο τον Υπερήφανο το 510 π.Χ., εγκαθίδρυσε τον θεσμό της Υπατείας, θεμελίωσε τη Δημοκρατία και έγινε ο πρώτος Ύπατος της Ρώμης.
Στις 21 Ιουνίου είναι το θερινό ηλιοστάσιο, οπότε ξεκινά επίσημα το καλοκαίρι, ενώ έχουμε τη μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα στο βόρειο ημισφαίριο και την μικρότερη στο νότιο.
Λέγεται θεριστής γιατί κατά τη διάρκεια του γίνεται ο θερισμός του σταριού, ορνιαστής ή ρινιαστής γιατί γίνεται τεχνητή γονιμοποίηση των ήμερων συκιών με ορνιούς δηλαδή καρπούς άγριας συκιάς.
ΙΟΥΛΙΟΣ :
Τον Ιούλιο, οι Ρωμαίοι τον έλεγαν Quintilis επειδή κατά το ημερολόγιο του Νουμά Πομπιλίου ήταν ο πέμπτος μήνας του έτους με πρώτο το Μάρτιο. Το 153 π.Χ. ως πρώτη ημέρα του έτους ορίστηκε η 1η Ιανουαρίου.
Το 46π.Χ., ο Ιούλιος Καίσαρας ανέθεσε στον Σωσιγένη να αναμορφώσει το ρωμαϊκό ημερολόγιο το οποίο βασιζόταν στις φάσεις της σελήνης αλλά οι ατέλειες που είχε, είχαν σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλες αποκλίσεις στην εαρινή ισημερία. Στο νέο ημερολόγιο, που ονομάστηκε Ιουλιανό, προστέθηκαν 80 ημέρες που δεν είχαν καταμετρηθεί και το έτος 46 ονομάστηκε «έτος σύγχυσης» διότι είχε 445 ημέρες.
Ο Ιούλιος είναι ένας μήνας με πολλές γιορτές και πανηγύρια, όπως της Αγίας Κυριακής στις 7, της Αγίας Μαρίνας στις 17 που είναι προστάτιδα των παιδιών, του Προφήτη Ηλία στις 20, της Αγίας Παρασκευής στις 26 που προστατεύει τα μάτια, του Αγίου Παντελεήμονα στις 27.
Τον λέμε και Αλωνάρη επειδή κατά τη διάρκειά του γίνεται το αλώνισμα του σταριού.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ :
Τον Αύγουστο γίνονταν παλαιότερα προγνώσεις του καιρού με τα «μερομήνια», δηλαδή το πρώτο δωδεκαήμερο του Αυγούστου χρησίμευε για να προβλέψουν τον καιρό όλης της χρονιάς. Έτσι τα καιρικά φαινόμενα της 1ης Αυγούστου θα ήταν ο καιρός που θα επικρατούσε το Σεπτέμβρη, της 2ης Αυγούστου του Οκτώβρη κ.λπ.
Τον Αύγουστο τον λέμε και Συκολόγο γιατί τότε ωριμάζουν τα σύκα αλλά και Δριμάρη από τις δρίμες (ξωτικά) που τις 6 πρώτες μέρες του Αυγούστου επηρεάζουν τα νεράκαι τότε δεν πρέπει να κολυμπάς ή να πλένεις ρούχα.
Ο Αύγουστος είναι ο μήνας της Παναγίας με τη μεγάλη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ :
Ο Σεπτέμβριος κατείχε την έβδομη θέση στη σειρά των μηνών, όπως δείχνει και το όνομά του καθώς septem στα λατινικά σημαίνει επτά. Όταν όμως καθιερώθηκε το ιουλιανό ημερολόγιο με πρώτο μήνα του έτους τον Ιανουάριο ο Σεπτέμβριος έγινε ένατος.
Η 1η του Σεπτέμβρη θεωρείται η αρχή του εκκλησιάστικού έτους, αποτελεί την Αρχή της Ινδίκτου, από την λατινική λέξη indictio (επιβολή φόρου), την οποία εισήγαγε ο Καίσαρας Αύγουστος όταν διέταξε να γίνει γενική απογραφή των κατοίκων του Ρωμαϊκού κράτους και να εισπραχθούν φόροι την 1η του Σεπτέμβρη. Η Ινδικτιώνα είναι τρόπος μέτρησης του χρόνου ανά 15ετίες με αφετηρία την γέννηση του Χριστού ή από το 3 π.Χ. Η 23η του Σεπτέμβρη, γενέθλια ημέρα του αυτοκράτορα της Ρώμης Οκταβιανού, καθορίστηκε ως Πρωτοχρονιά και ως Αρχή της Ινδίκτου. Η Εκκλησία σ' αυτή την Πρωτοχρονιά τοποθέτησε τη γιορτή της σύλληψης του Προδρόμου, που αποτελεί το πρώτο γεγονός της ευαγγελικής ιστορίας, ενώ το 462 μ.Χ. η εκκλησιαστική Πρωτοχρονιά μετατέθηκε την 1η Σεπτεμβρίου για πρακτικούς λόγους.
Τον Σεπτέμβριο αρχίζει και το γεωργικό έτος καθώς τότε ξεκινούν όλες οι αγροτικές εργασίες.
Λέγεται και Τρυγητής γιατί τότε γίνεται ο τρύγος των αμπελιών ενώ αρχίζει η σπορά και το όργωμα. Στις 2 του Σεπτέμβρη είναι η γιορτή του Αγίου Μάμα που θεωρείται προστάτης των βοσκών.
Στις 14 του Σεπτέμβρη είναι η μεγάλη γιορτή της Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού. Στις 23 του μήνα είναι η φθινοπωρινή ισημερία και η νύχτα θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια από την ημέρα έως την εαρινή ισημερία.
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ :
Το Ιουλιανό ημερολόγιο είχε απόκλιση μίας ημέρας κάθε 128 χρόνια από το πραγματικό τροπικό έτος και έτσι το 1582 καταμετρήθηκαν 10 ημέρες απόκλισης, οπότε ο Πάπας Γρηγόριος ο 13ος θέσπισε το Γρηγοριανό ημερολόγιο τον Οκτώβριο του 1582 και την 4η Οκτωβρίου αυτού του έτους την διαδέχτηκε η 15η Οκτωβρίου αντί της 5ης για να αφαιρεθούν οι 10 ημέρες οι οποίες είχαν καταμετρηθεί χωρίς ωστόσο να έχουν διανυθεί και να επανέλθει η εαρινή ισημερία στην 21η Μαρτίου.
Τον Οκτώβριο τον λέμε και Βροχάρη για τις ευεργετικές για τους γεωργούς βροχές του. Ακόμα τον ονομάζουμε Σποριά ή Σπαρτό γιατί αρχίζει η σπορά στους αγρούς, αλλά και Άι-Δημητριάτη για τη μεγάλη γιορτή του Αγίου Δημητρίου.
Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας των χρυσανθέμων.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ :
Είναι ο ενδέκατος μήνας του έτους σύμφωνα με το τωρινό ημερολόγιο, αλλά κατά το παλαιό ρωμαϊκό ημερολόγιο ήταν ο ένατος μήνας γι αυτό και το όνομά του προέρχεται από τον αριθμό εννέα που στα λατινικά είναι novem. Είναι ο τελευταίος μήνας του φθινοπώρου και ο μήνας που αρχίζει η συγκομιδή της ελιάς ενώ τελειώνει η σπορά και τα κοπάδια κατεβαίνουν στα χειμαδιά τους να ξεχειμωνιάσουν. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοέμβρη βασιλεύει η Πούλια (πλειάδες) γεγονός που σηματοδοτεί τον ερχομό του χειμώνα.
Τον λέμε Κρασομηνά γιατί ανοίγονται τα καινούργια κρασιά, Ανακατωμένο γιά τον άστατο καιρό του, Χαμένο γιατί είναι μεγάλες οι νύχτες του και οι μικρότερες στη διάρκεια του έτους οι μέρες του, αλλά και Αρχαγγελίτη από τη μεγάλη γιορτή των Αρχαγγέλων Γαβριήλ και Μιχαήλ στις 8 Νοεμβρίου.
Έχει πάρα πολλές θρησκευτικές γιορτές όπως του Αγίου Μηνά, των Αγίων Αναργύρων, των Αγίων Ακινδύνων, του Αγίου Φιλίππου, του Αγίου Ανδρέα, τα Εισόδια της Θεοτόκου, της Αγίας Αικατερίνης κ.λ.π.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ:
Τον λένε και Χιονιά, Ασπρομηνά, Χριστουγεννιάτη, Χριστιανάρη, Δεκέμπρη, Άι-Νικολιάτη.
Είναι ο μήνας με τις λιγότερες ώρες φωτός στο βόρειο ημισφαίριο και τις περισσότερες ώρες φωτός στο νότιο ημισφαίριο μια και ο ήλιος έχει τώρα τη μεγαλύτερη απόκλιση νότια του Ισημερινού. Στις 22 του μηνός είναι το χειμερινό ηλιοστάσιο οπότε η απόκλιση του ήλιου νότια του Ισημερινού αρχίζει να λιγοστεύει και έτσι αρχίζει να μεγαλώνει η ημέρα και να μικραίνει η νύχτα.
Κατά την παράδοση στις 25 του μήνα ξεχύνονται οι καλλικάντζαροι στον επάνω κόσμο και παραμένουν μέχρι τα Φώτα οπότε εξαφανίζονται με τον αγιασμό των υδάτων. Είναι δαιμόνια τα οποία βγαίνουν από τη γη αυτό το δωδεκαήμερο που τα νερά είναι αβάπτιστα για να πειράξουν τους ανθρώπους. Φοβούνται τις φωτιές και τα κουδούνια, γι αυτό σε πολλές περιοχές της Ελλάδας ανάβουν φωτιές και τραγουδάνε χτυπώντας κουδούνια.