Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Τι απαντούν τα "ΝΕΑ" στον "εκατομμυριούχο" Αλέξη Μητρόπουλο


Σε υπόθεση μη δήλωσης εισοδήματος 1 εκατ. δολαρίων, τα οποία πήρε ως αμοιβή φέρεται να εμπλέκεται, σύμφωνα με τα «Νέα», ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος.


Ο ίδιος διέψευσε χθες, Δευτέρα, το σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας, τονίζοντας πως είναι έτοιμος να καταθέσει στην ελληνική γνώμη τα έγγραφα τα οποία αποδεικνύουν ότι δεν τον βαραίνει καμία φορολογική παράβαση.

Σήμερα, τα «Νέα» επιμένουν ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος, δεν πλήρωσε το 1999 φόρο 45% για την αμοιβή 1 εκατ. δολαρίων που έλαβε ως δικηγόρος και αναφέρουν χαρακτηριστικά:

«Διάβασα και εγώ τη διάψευση του καλού πελάτη της στήλης Αλέξη «είμαι το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ» Μητρόπουλου, παρότι είμαι και λίγο θυμωμένος μαζί του: δεν μου την έστειλε, αν και εγώ, ως όφειλα, από τις 3 Μαρτίου τον ψάχνω απεγνωσμένα, θα έλεγα, για να μιλήσω μαζί του επί του θέματος. Γράφει λοιπόν στην ανακοίνωσή του ο καλός μου πελάτης αναφορικά με το χθεσινό δημοσίευμα της στήλης για την... παράλειψή του να εκδώσει αποδείξεις για την αμοιβή που εισέπραξε από τους κληρονόμους εκλιπόντος εφοπλιστή στις ΗΠΑ... Και παραθέτει 13 έγγραφα στη σειρά, αλλά - φευ! - κανένα που να μοιάζει έστω (είμαι επιεικής στο να είναι κιόλας!) με απόδειξη.

Δεκατρία έγγραφα, επαναλαμβάνω, αλλά ούτε μία απόδειξη! Φυσικά δεν τον εγκαλώ ως προς αυτό - είναι άλλοι αρμόδιοι να το πράξουν, και το πράττουν ήδη. Θα αναφέρω μόνο δύο μικρές λεπτομέρειες διότι φαίνεται ότι κάπου τα έχει μπερδέψει τα πράγματα (ή προσπαθεί να τα μπερδέψει, θα σας γελάσω): ή το έμβασμα που δημοσιοποιεί αφορά είσοδο στη χώρα 750.000 δολαρίων.

Τα χρήματα αυτά φορολογήθηκαν με 3%, γιατί εισήχθησαν το 2005 με βάση έναν νόμο του Αλογοσκούφη,τον 3259/2004. Το αποδεικτικό της εισαγωγής και ο φόρος που πληρώθηκε ΔΕΝ είναι απόδειξη παροχής υπηρεσιών! Αν ήταν απόδειξη, θα είχαν φορολογηθεί με συντελεστή 45%, αγαπημένε μου Αλέξη... Ευκαιρίας δοθείσης τον ενημερώνω, γιατί και αυτό φοβάμαι ότι το έχει ξεχάσει ή του διαφεύγει, ότι το ΣΔΟΕ διαθέτει επιστολή της αδελφής του εκλιπόντος εφοπλιστή, στην οποία αναφέρεται σαφώς ότι η αμοιβή προς τον ίδιο και τους άλλους δύο δικηγόρους που χειρίστηκαν τα κληρονομικά της οικογένειας και που ανερχόταν σε 1,6 εκατομμύρια δολάρια είχε κατατεθεί σε υποκατάστημα της Λαϊκής Τράπεζας Κύπρου στο Λονδίνο.

Θα κλείσω για σήμερα όπως και χθες: Καλά ξεμπερδέματα, εύχομαι. Από καρδιάς...».

www.lykavitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: