Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Προωθείται από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, σε οριστικό στάδιο, η μελέτη σύνδεσης της Ιόνιας Οδού από τον Α/Κ Φιλιππιάδας μέχρι τον Α/Κ Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας, στη θέση Φραξήλα



Αθήνα, 06 Mαρτίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Προωθείται από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, σε οριστικό στάδιο, η μελέτη σύνδεσης της Ιόνιας Οδού από τον Α/Κ Φιλιππιάδας μέχρι τον Α/Κ Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, στη θέση Φραξήλα

Tο Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών ανακοινώνει ότι, προχωρά στην οριστική μελέτη σύνδεσης της Ιόνιας Οδού, από τον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) Φιλιππιάδας, μέχρι την παραλιακή οδό Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας, στη θέση Φραξήλα.
Μετά την συνεργασία που είχε ο αναπληρωτής Υπουργός Σταύρος Καλογιάννης με τον Βουλευτή Πρέβεζας κ. Δημήτρη Τσουμάνη, υπηρεσιακούς παράγοντες, τους μελετητές του έργου και τοπικούς φορείς, αποφασίσθηκε η εκπόνηση οριστικής μελέτης τετράιχνου αυτοκινητόδρομου με διαχωριστική νησίδα, για τον συγκεκριμένο άξονα.
Πέραν του ανισόπεδου κόμβου (Α/Κ) της Ιόνιας Οδού, στο ύψος της Φιλιππιάδας, ο οποίος θα μελετηθεί και θα κατασκευαστεί απο τον ανάδοχο της Ιόνιας Οδού στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης, θα μελετηθούν ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) γέφυρας Καλογήρου και ο ανισόπεδος κόμβος (Α/Κ) Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας (θέση Φραξήλα) με τετράιχνη διατομή. Επίσης θα μελετηθούν σε νέα χάραξη, τετράιχνης διατομής, το τμήμα από την  Ιόνια Οδό έως την γέφυρα Καλογήρου και το τμήμα από τον κόμβο Θεσπρωτικού έως τα όρια του Λούρου (παράκαμψη Λούρου). Η υπόλοιπη οδική αρτηρία αναβαθμίζεται σε αυτοκινητόδρομο τετράιχνης διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωριστική νησίδα τύπου New Jersey.
Kατά μήκος του αναβαθμιζόμενου τμήματος, οι κόμβοι σύνδεσης του επαρχιακού δικτύου και των οικισμών θα μελετηθούν με ισόπεδους κυκλικούς κόμβους (roundabout), για τον αποτελεσματικό έλεγχο της ταχύτητας και της οδικής ασφάλειας.
Το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του έργου, μήκους 30 χιλιομέτρων, ανέρχεται σε 100 εκ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: