Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Άκτιο-Αμβρακία: Καλά νέα στο τέλος του μήνα για το Κεντρικό και Ανατολικό τμήμα; Πιθανότητες να γεμίσουν και πάλι τα εργοτάξια στο κεντρικό και το ανατολικό τμήμα του δρόμου.


Ενδείξεις ότι θα αποφύγουμε την τραγωδία στο μεγάλο έργο του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία είχαμε αυτές τις μέρες. 

Το έργο που είναι χωρισμένο σε 4 εργολαβίες μας έχει απασχολήσει πολύ τους τελευταίους μήνες και μάλιστα όχι για καλό.
Εδώ και 2 μήνες όμως οι εξελίξεις είναι πραγματικά ραγδαίες. 
Το δυτικό τμήμα των 22χλμ που ξεκινά από το Άκτιο προχωρά και ήδη το Υπουργείο με αποφάσεις που έχουν αναρτηθεί και στο Διαύγεια έχει προχωρήσει σε πληρωμές πιστοποιημένων εργασιών. 
Το κομμάτι αυτό χωρίς να έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα λειτουργεί και όπως φαίνεται έχει αφήσει τα προβλήματα πίσω του.
Ανάδοχος του τμήματος αυτού είναι η ΑΕΓΕΚ που μετά την λήψη του δανείου έχει δείξει ότι σιγά-σιγά συνέρχεται.
Οι άλλες τρεις εργολαβίες όμως εδώ και 6 μήνες σέρνονται.
Ακόμα και το δυτικό τμήμα, (η παράκαμψη Αμφιλοχίας) που σύμφωνα με παλαιότερα ρεπορτάζ ήταν το πιο προχωρημένο και το πρώτο που θα λειτουργούσε. 
Τελικά βρέθηκε στην δίνη των προβλημάτων των άλλων εταιρειών του ομίλου ΑΕΓΕΚ (Ιόνιος κλπ).
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του περιβάλλοντος της διοίκησης του ομίλου βρισκόμαστε πολύ κοντά στην λύση των μεγάλων προβλημάτων και όπως χαρακτηριστικά είπε, «θα δούμε και πάλι τα εργοτάξια να γεμίζουν κόσμο», πράγμα που γεμίζει με αισιοδοξία για την συνολική πορεία του μεγάλου αυτού έργου.
Οι πληροφορίες μιλούν για εύρεση λύσης τόσο για την Ιόνιος όσο και για τις άλλες εταιρείες του ομίλου πράγμα που θα σημάνει και την λήξη του συναγερμού το επόμενο δίμηνο που θα χρειαστεί μέχρι τα εργοτάξια να λειτουργήσουν κανονικά και οι δικαίως διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι επιστρέψουν στο έργο.
Το έργο σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα πρέπει να ολοκληρωθεί σε ..δύο μήνες, αλλά με την γενικότερη αναστάτωση το χρονοδιάγραμμα έχει πάει τουλάχιστον ένα χρόνο πίσω.
Φυσικά όλα αυτά αναμένουμε να τα δούμε να αποδεικνύονται στην πράξη και να περάσουμε και πάλι σε φυσιολογικούς ρυθμούς για το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο που διεξάγεται αυτή την εποχή στην Ελλάδα. Το κόστος του φτάνει τα 350εκ.ευρώ και περιλαμβάνει την μετατροπή του δρόμου από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία μήκους 50χλμ σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: