Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση Βαγγέλη Αργύρη για το θέμα της ''ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ'' και για τα σενάρια που τον εμπλέκουν στην πώληση της.



Με αφορμή την εξέλιξη στο θέμα της ΔΩΔΩΝΗΣ ΑΕ και σενάρια που εμπλέκουν τον ίδιο στην προωθούμενη πώλησή της, ο επικεφαλής της παράταξης «ΗΠΕΙΡΟΣ ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ» και π. Βουλευτής Ιωαννίνων, κ. Βαγγέλης Αργύρης , έκανε την ακόλουθη δήλωση:


«Η είδηση της πώλησης της ΔΩΔΩΝΗΣ, με τρόπο στον οποίο έχω ήδη εκφράσει και πρόσφατα στο Περιφερειακό Συμβούλιο την αντίθεσή μου, κάθε άλλο παρά με βρίσκει σύμφωνο.
Είναι γνωστή η συμμετοχή μου στην προσπάθεια για να περάσει η ΔΩΔΩΝΗ στους φυσικούς και καταστατικούς της ιδιοκτήτες και να παραμείνει αμιγώς Ηπειρωτική Βιομηχανία.
Είναι γνωστή η στάση μου από το 1991, όταν οι σημερινοί σεναριογράφοι υπερθεμάτιζαν την προσπάθεια πώλησής της από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη και αντιδράσαμε έντονα και αποφασιστικά.
Απορώ πως οι ίδιοι κάνουν ρεπορτάζ με τη μορφή «τούρκικου σήριαλ» και επιχειρούν να δημιουργήσουν σύγχυση και ρήγματα στο ενιαίο Ηπειρωτικό μέτωπο αντίδρασης ενάντια στην προσπάθεια για αλλοίωση του χαρακτήρα της ΔΩΔΩΝΗΣ, εμπλέκοντάς με σε δήθεν σενάρια ανάληψης υψηλόβαθμων καθηκόντων από εμένα στο προωθούμενο εταιρικό σχήμα. 

Ποιον εξυπηρετούν;
Eίναι «Κυριακή κοντή γιορτή» η διάψευσή τους, αλλά προέχει η προστασία της Βιομηχανίας και του χαρακτήρα της.
Παραμένω σταθερός στις απόψεις μου και στο πλευρό όσων διεκδικούν μία ΔΩΔΩΝΗ που θα ανήκει στην Ήπειρο και τους παραγωγούς της και η οποία θα συνεχίσει να συμβάλλει στην ανάπτυξη της Περιφέρειας.
Όσοι άλλα δρομολογούν, να το ξανασκεφτούν, γιατί η ΔΩΔΩΝΗ είναι για την Ήπειρο casus belli ».

http://www.epirusgate.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: